Ga naar de bovenkant van de pagina

Reizen met de treinen van de NS

Geschreven door writer003 op 16 05 2012. Aantal keer gelezen: 1135. Permalink

Categorieën: Auto’s en Vervoer, Transport.

Reizen met de treinen van de NS kan leuk zijn, maar het kan ook irritant zijn. Hier mijn ervaring met deze treinen van de NS.
Ik gebruik de treinen van de NS vaak. Meestal gebruik ik de treinkaartjes die verkocht worden in winkels zoals Hema, Albert Heijn, Kruidvat en Blokker. Met deze treinkaartjes kun je voor een bepaald bedrag een dag onbeperkt reizen door heel Nederland en dat vind ik heel voordelig en een goede actie die de NS doet voor de klanten. Ik ging vorige week op Vrijdag naar Nijmegen. Er was niks aan de hand toen ik daar naar toe ging, maar toen ik terug kwam was het een andere verhaal. De trein die moest vertrekken om 16:15 uur ging niet meer rijden. Waarom? dat weet ik niet, maar ik moest wachten op de volgende trein die 30 minuten later moest komen, maar die trein had ook een vertraging van 5 minuten. Dus ik moest in NIjmegen wachten tot de volgende trein kwam, wat op zich geen ramp is, maar als je na deze trein ook nog een andere trein moet hebben, dan is het wel vervelend. Ik vond het irritant dat toen ik op het treinstation in Nijmegen was, iemand die daar werkt aan het praten was via een intercom, zij gaf informatie aan de mensen over de treinen, maar de kwaliteit van het geluid was niet goed. Ik kon niets verstaan van wat zij zei en dat is niet handig als ze informatie geeft over de trein die ik moet hebben. Ik denk dat de NS dat echt moet verbeteren, omdat het heel hinderlijk is. Binnen de treinen is het ook hetzelfde verhaal, als iemand van de NS zegt via de intercom waar de trein heen gaat of waar de trein gaat stoppen, kun je dat ook amper verstaan. Natuurlijk kan ik door het raam op de borden met de namen van de dorpen en steden waar de trein rijdt kijken, maar soms kan ik dat niet. Bijvoorbeeld op vrijdag door de vertragingen was de trein binnen heel druk en ik kon niet eens een stoel vinden. Dus ik bleef binnen staan, dicht bij de deur en daar stonden ook andere mensen. Wij waren met zijn tienen of zo en ik kon daardoor niet kijken naar de borden met de namen van de dorpen of steden en op een bepaald moment wist ik niet meer waar ik was. Dus daar moet de NS ook wat aan verbeteren. Ik moet wel zeggen dat ik normaal gesproken niet zo veel last heb, als ik met de treinen van de NS reis. Ik vind dat zij een goede dienst aan mensen geven, maar ik vind ook dat zij de dingen die ik hier heb geschreven moeten verbeteren. Ik zou mensen wel aanraden met de NS te reizen.

Ervaringsverhalen bij dit artikel:

Mijn ervaring met het openbaar vervoer

Geschreven door kimberly18 op 15 08 2011. Aantal keer gelezen: 1528.

Schrijf mee, deel mee en groei mee!Reizen met het openbaar vervoer is helemaal niet zo vervelend als veel mensen denken. Hieronder mijn ervaring met het openbaar vervoer in België.

Lees meer...

Je reis plannen met 9292.nl

Geschreven door dianadivera op 24 11 2012. Aantal keer gelezen: 1037.

Schrijf mee, deel mee en groei mee!Vele jaren geleden was er alleen nog een telefoondienst – die overigens ook goed zijn werk deed – en nu kun je informatie krijgen via de computer, je telefoon en vast ook via je iPad voor het plannen van je reis per openbaar vervoer. Maar is het allemaal verbeterd? Kun je tegenwoordig beter je reis binnen het openbaar vervoer plannen?

Lees meer...

Mijn ervaring met het reizen met de trein

Geschreven door kimberly18 op 15 04 2015. Aantal keer gelezen: 786.

Dit artikel gaat over mijn ervaring met het reizen met de trein. Ikzelf neem niet zo heel veel de trein, dat zegt waarschijnlijk wel al genoeg. Ik ben niet zo'n grote fan van de trein. Dan ga ik liever met de bus eigenlijk, hoe vreemd dit ook mag klinken voor velen.



Lees meer...

Top van de dag:

Diamond painting,… 2 uur geleden
Zoekterm: tips diamond…

Grabbits! maakt gebruik van cookies om het gebruiksgemak voor de bezoekers van haar website te vergroten, advertenties te beheren en haar website te analyseren. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van Grabbits! geef je toestemming voor het gebruik van cookies.

akkoordcookie verklaring