Recensie: To Get Her Together

Geschreven door TekstschrijverT op 22 06 2011. Aantal keer gelezen: 1621. Permalink

Recensie: To Get Her Together

Categorieën: Entertainment, Recensies.

Anouk is één van de populairste zangeressen in Nederland. In mei 2011 kwam haar nieuwste album, To Get Her Together uit. Hier mijn recensie en ervaring.
Het zevende album van de Haagse zangeres Anouk, To Get Her Together, is op 21 mei 2011 in Nederland verschenen en is nu alweer een topper gebeken. Anouk die eerder al vele mooie prijzen in de wacht wist te slepen, wist ook met haar zevende album weer een platina plaat te veroveren. De platenzaken hebben hoge verwachtingen en denken dan ook 60.000 albums te verkopen. De hoge verwachtingen werden versterkt door de platina plaat die Anouk al in wacht wist te slepen voor de release van het album. Het merendeel van de nummers op het zevende album van de 36-jarige zangeres is autobiografisch. De nummers hebben betrekking op het leven van Anouk. Anouk Teeuwen heeft een roerige tijd achter de rug en de nummers op het zevende album van de zangeres geven daar een indrukwekkend beeld van. De songs op het album van Anouk gaan o.a over: verbroken relaties, verdriet, boosheid en angst. Een bijzonder nummer op het album To Get Her Together is het nummer; What Have You Done. Dit nummer is een cover en een vertaling van het prachtige nummer Onderweg van Abel. De nummer 1-hit van Abel is een klassieke Anouk-ballade geworden die de relatieleed van de zangeres aangrijpend verwoordt. Nummers op de cd: To Get Her Together • To Get Her Together • Killer Bee • Mrs. Crazy • What Have You Done • Save Me • Any Younger • I'm A Cliché • Down & Dirty • Little Did I Know • Better Off Alone • Been Here Before Mijn ervaring met het album To Get Her Together Door de jaren heen heb ik de muziek van Anouk steeds meer leren waarderen en daar heeft ze met haar laatste album nog een schepje boven op gedaan. Wanneer ik luister naar haar nieuwste cd, geloof ik ieder woord dat ze zingt, je voelt de emotie en merkt dat dit album grotendeels autobiografische nummers bevat. Heb jij ervaring met een bepaalde artiest, band of cd? Deel je ervaringsverhaal op Grabbits!

Zijn… 16 uur geleden
Zoekterm: Schildpadkat…