Ga naar de bovenkant van de pagina

Ik weet nu wel degelijk van de service van Jumbo

Geschreven door dianadivera op 12 04 2015. Aantal keer gelezen: 661. Permalink

Categorieën: Entertainment, Recensies, Eten en Drinken, Mens en Samenleving, Normen en Waarden.

Enige tijd geleden schreef ik al een verhaal over de service van Jumbo. Toen vroeg ik me af of deze wel bestond. Inmiddels heb ik wel degelijk service van Jumbo ervaren. En daar wil ik graag over vertellen.

Mijn buurman zocht voor een vriendin naar thee met appeltaartsmaak. Het zou van het merk Pickwick zijn en deze vriendin had het bij de plaatselijke Jumbo gezien. Wij zagen het echter niet en mijn buurman stelde vervolgens zijn vraag bij de balie van de Klantenservice. Op een uitgebreid formulier werd zijn wens ingevuld. Wat een service!

Andere service vind ik dat deze supermarkt superfoods verkoopt en altijd een heleboel variatie in het assortiment heeft. Tussen de vele soorten cruesli ligt bijvoorbeeld ook altijd muesli zonder toegevoegde suiker, die ik graag door mijn yoghurt eet. Wel heb ik bij een andere Jumbo in Alkmaar gezien dat daar meer artikelen in het assortiment aanwezig zijn, maar dat geeft mij weer de uitdaging om af en toe iets verder te fietsen. Bij die Jumbo is er bijvoorbeeld meer keuze te vinden in theesoorten van Zonnatura, om maar eens iets te noemen. Volgens mij is verder de winkel even groot dus daar zou het niet aan moeten liggen. Maar bij de Jumbo hier vlakbij is vast en zeker van iets anders meer te vinden, maar dat is dan iets wat ik niet koop, anders had ik het wel geweten. Ik ben er in elk geval een keer per week.

Een andere service van Jumbo vind ik dat ik daar altijd terecht kan voor het verzenden van pakketjes. Ook neemt men altijd de tijd om mijn verzendingen te wegen en te meten, of het door de brievenbus kan en wanneer dit toch niet het geval is, dan te adviseren over het inpakken van het pakketje. Verder kan ik er terecht voor postzegels, planten en sigaretten. De winkel daarachter is lekker ruim en er zijn voldoende kassa's. Ondanks de gele kleur spreekt het mij aan om daar te zijn. Toch haal ik tegenwoordig de meeste boodschappen bij andere supermarkten, maar voor een gedeelte blijf ik naar mijn oude vertrouwde Jumbo gaan.Toen ik er gisteren weer even was ondervond ik wederom hoe fijn het is om bij Jumbo boodschappen te doen. Een van de vriendelijke medewerkers dacht met me mee over de aanwezigheid van sommige artikelen. Allereerst over de hazelnootwafels van het eigen merk. Deze zouden helaas pas die avond worden aangevuld, het schap was nu helemaal leeg. Daarnaast vroeg ik om de crackers van Matzer. Er stond even verderop wel een aanbiedingsrek maar daar stonden alleen koektrommels waar ook weer een prijskaartje aanhing natuurlijk. Deze jongeman bood me twee van die trommels aan voor € 0,67 per stuk en dit mocht ik aangeven bij de kassa. Ik vond dit echt een super service en bedankte hem heel hartelijk. Reden te meer voor een nieuw ervaringsverhaal.


Ervaringsverhalen bij dit artikel:

Er zijn nog geen ervaringsverhalen bij dit artikel geschreven.

Top van de dag:

Grabbits! maakt gebruik van cookies om het gebruiksgemak voor de bezoekers van haar website te vergroten, advertenties te beheren en haar website te analyseren. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van Grabbits! geef je toestemming voor het gebruik van cookies.

akkoordcookie verklaring