Filmrecensie: She’s All That

Geschreven door kimberly18 op 11 07 2011. Aantal keer gelezen: 1998. Permalink

Filmrecensie: She’s All That

Categorieën: Entertainment, Film en Video.

Dit artikel gaat over een van mijn lievelingsfilms...She's All That. Een heerlijke ontroerende film over echte liefde die je gezellig samen met anderen kunt kijken.
Dit artikel gaat over één van mijn lievelingsfilms, namelijk "She’s All That". Het verhaal gaat over een populaire jongen (Zach) die net de bons heeft gekregen van zijn vriendinnetje. Hij sluit een weddenschap af met zijn vrienden dat hij ieder meisje tot koningin van het bal kan maken, met hem als koning van het bal. De deal is dat zijn vrienden het meisje kiezen. Ze kiezen voor het onpopulaire en vreemde meisje: Laney. Zach gaat de weddenschap aan. Hiervoor moet hij haar natuurlijk benaderen en doen alsof hij haar wel leuk vindt. Maar ondertussen leert hij het meisje beter kennen, en ziet hij hoe Laney echt is. Hij wordt verliefd op haar, en Laney begint eindelijk haar hart open te stellen, maar dan komt de weddenschap uit… De liefde krijgt eventjes een deuk, maar uiteindelijk komt alles weer goed. Ik vind "She's All That" werkelijk een prachtige film. Ik heb de film ondertussen al verschillende keren gezien, maar toch blijft het ontroerend. Ik moet telkens wenen door de film. Het is zo mooi om te zien dat de jongen verliefd wordt op het meisje ondanks dat ze er niet uitziet zoals mode is in het land. Laney is nu eenmaal speciaal. Ze stelt haar hart niet vaak open, uit angst gekwetst te worden. Het is dan ook zo mooi dat Zach uiteindelijk haar hart kant ontdooien. De film toont ook mooi aan dat ware liefde niet om het uiterlijk draait, maar om het innerlijk, en dat ware liefde alles overwint. Normaal gesproken hou ik niet zo van die clichés, maar in deze film net wel. Het is gewoon zo prachtig dat zelfs ‘harde mensen’ het een mooie film zullen vinden. Het is een film die ik zeker en vast iedereen aanraad om te bekijken samen met je vriend of vriendin of gewoon met vrienden! Je zal het je zeker niet beklagen! She's All That is een Amerikaanse film uit 1999. De hoofdrollen worden gespeeld door: Freddy Prinze Jr. en Rachael Leigh Cook. Heb jij ervaring met films? Deel je ervaringsverhaal op Grabbits!

Zijn… 16 uur geleden
Zoekterm: Schildpadkat…