CD recensie: Armen Open

Geschreven door TekstschrijverT op 22 06 2011. Aantal keer gelezen: 2434. Permalink

CD recensie: Armen Open

Categorieën: Entertainment, Recensies.

De Brabantse zanger Guus Meeuwis heeft in 2011 zijn nieuwe album " Armen Open" uitgegeven. "Armen Open" is een "volwassen" album, met zeer mooie nummers.
Guus Meeuwis is als Gustaaf Stephanus Modestus geboren op 23 maart 1972 in Marenhout. Tijdens zijn studie rechten brak hij muzikaal door na deelname aan het Songfestival voor studenten. In 1994 bereikt hij met het nummer, “Het is een nacht” de nummer 1 positie van de Nederlandse hitlijsten. Vlak daarna volgt het nummer “Per spoor”. In het voorjaar van 2011 kwam zelfs zijn 12e album uit, “Armen open”. De titel van dit album verwijst naar het nummer "Dit Lied" wat op 8 april 2011 als single is uitgegeven. Op de CD Armen open staan de nummers: • Armen Open • Dit Lied • Als Ze Danst • Jou Gelukkig zien • Tot Ik Er Ben • Laat Het Maar Stromen • Hoe Ik Lopen Moet • Nergens Zonder Jou • Vanaf Hier • Simpelweg Gelukkig Zijn • Gevallen Of Gevlogen • Goed • Zo Moeilijk Is Het Niet Het album "Armen Open" van Guus Meeuwis is ook verkrijgbaar in als een Deluxe editie. Bij deze Deluxe editie van het album Armen Open zit een bonus CD met vier live tracks van Guus zijn "geheime" band 'The Monkey Sandwich Band'. Onder deze naam trad Guus Meeuwis in begin 2011 samen met zijn band op in café's en kroegen. Als heimwee naar deze optredens in de kroeg en als test of zijn nummers aansloegen bij het publiek en albumwaardig waren. Mijn ervaring met de CD "Armen open" In de beginjaren van Guus Meeuwis vond ik de muziek van hem vooral leuk tijdens een feest. In de jaren daarna vind ik de Brabantse zanger heel erg groeien. De nummers van zijn CD, Armen open hebben heel veel inhoud en zijn stuk voor stuk indringende nummers. Heerlijke nummers om lui op de bank naar te luisteren. Vooral de nummers “Zo Moeilijk is het niet” en “ Simpelweg gelukkig zijn” hebben mijn persoonlijke voorkeur. Heb jij ervaring met een artiest, band of cd? Deel je ervaringsverhaal op Grabbits!

Yoki Drink, wel of… 12 uur geleden
Zoekterm: yoki drink